Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Έχω νέα! Καλά νέα!


 Τι μου κάνετε;;;  Χάθηκα πάλι... Αυτή τη φορά όμως είχα καλό λόγο! Είμαι έγκυος στον έκτο μήνα!!! Ελπίζω να πάνε όλα καλά μέχρι το τέλος! Σε συνδυασμό με το ότι δεν είμαι σπίτι μου (αναπληρώτρια δασκάλα βλέπετε, γυρνάμε την Ελλάδα...)  πάει καιρός που έχω να κάνω πραγματάκια! Σιγά σιγά θα αρχίσω να σας δείχνω ότι ετοιμάζω για την μπεμπούλα μας! 

Χτες είχα την γιορτή μου και προχτές τα γενέθλιά μου (έκλεισα τα 25!), γι' αυτό πάρτε ένα γλυκάκι να γλυκαθείτε!







Πριν κάποιες μέρες μου χάρισε η Ανθή αυτό το βραβείο! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ανθή μου!



Οι κανόνες είναι οι εξής:
  1. Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
  2. Απάντησε στις ερωτήσεις.
  3. Δίνεις με τη σειρά σου βραβείο σε 11 blog με λιγότερα από 200 μέλη.
  4. Ενημέρωσε τους για το βραβείο.
  5. Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.
Οι ερωτήσεις:
  1. Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας.
  2. Ποιο το θέμα του blog σας/με τι ασχολείται.
  3. Από που βρίσκεται την έμπνευσή σας.
  4. Σχεδιάζεται από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
  5. Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
  6. Πόσο χρόνο αφιερώνεται στο blog σας;
  7. Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε;
  8. Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
  9. Ποια είναι τα χόμπι σας.

Οι απαντήσεις

  1. Έβλεπα ένα σωρό ωραία πράγματα που φτιάχνατε όλες εσείς και έπαιρνα ( και παίρνω) τόσες ιδέες. Έτσι είπα γιατί να μην κάνω και εγώ ένα blog και ίσως να δώσω ιδέες σε κάποιες από εσάς!
  2. Το blog μου ασχολείται κυρίως με κατασκευές και χειροποίητες δημιουργίες!
  3. Έμπνευση παίρνω από όλες εσάς! 
  4. Απολύτως κανένας σχεδιασμός!
  5. Έχω πολλές ιδέες! Να δούμε πότε θα τις υλοποιήσω...
  6. Δυστυχώς τώρα τελευταία ελάχιστο.
  7. Δεν έχω συγκεκριμένη ώρα. Όποτε μου έρθει...!
  8. Ότι κάποια στιγμή θα ήθελα να το δω ποιο επαγγελματικά το θέμα χειροποίητες δημιουργίες. Θα δείξει...
  9. Οι κατασκευές φυσικά...!
Με τη σειρά μου δίνω το βραβείο στα παρακάτω blog!



Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε από το σπιτάκι μου!



13 σχόλια:

  1. Τα νέα σου είναι υπέροχα!!!Με το καλό να έρθει το μωράκι σας!!!!Χρόνια πολλά και καλά για τη γιορτή και τα γενέθλιά σου!!!Γλυκάκι βεβαίως και θα πάρουμε!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και καλά για τη γιορτή και τα γενέθλιά σου!Γλυκάκι βεβαίως και θα πάρω! Με το καλό να γίνεις μανούλα και εύχομαι σύντομα σε σταθερή γωνιά. Να είσαι γερή και δυνατή! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου!!!!Να τα χιλιάσεις και με το καλό να πάρεις στην αγκαλιά σου το μωράκι σου!!!!Είναι η σημαντικότερη στιγμή μιας γυναίκας .....Να περνάς όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά & Καλή λευτεριά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ομορφα ολα αυτα ........αλλα το πιο υπεροχο ειναι η θαυμασια αυτη ηλικια για ν αποχτησεις το μωρακι σου..........υπομονη λοιπον .........θα παν ολα καλα............σ ευχαριστω για την τιμη να μου δωσεις το βραβειο το πηρα κ γω την προηγουμενη βδομαδα........αλα το χαρηκα απο σενα γιατι σε γνωρισα καλως ηρθες στην γειτονια μου λοιπον!!!!!!!!!!! ειναι το πρωτο σου παιδακι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Ναι το πρώτο μας παιδάκι είναι!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και με το καλό να δεχτείτε το μωράκι σας! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ελένη. Πρώτη φορά έρχομαι στο σπιτάκι σου και έπεσα πάνω σε κέρασμα. Παίρνω ένα γλυκάκι και σου εύχο,αι Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου και τα γενεθλιά σου. Με το καλό να έρθει στον κόσμο η μπεμπούλα σου και να γίνεις μια γλυκιά μανούλα. Φεύγοντας παίρνω με μεγάλη χαρά και δωράκι το βραβείο σου. Σ' ευχαριστώ πολύ. Δεν φέυγω καλέ απο τώρα... πάω να διαβάσω αναρτήσεις σου. πολύ ενδιαφέρον φαίνεται το μπλοκ σου και θα τα λέμε συχνά. Χάρηκα που βραθήκαμε.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με την πρώτη μου επίσκεψη γνώρισα την χαρά ένοιωσα την γλύκα και εισέπραξα γαλήνη και τρυφεράδα!!!Υπέροχα τα νέα με την προσμονή πριν ένα χρόνο τα* πέρασα *
    κοντα στην κόρη μου και τώρα απολαμβάνω μία τρυφερή ύπαρξη ενός έτους...Κεράστηκα
    τα σοκολατένια σου.... και έκανα τις *βόλτες μου* στο μπλοκοσπιτάκι σου όλα όμορφα νεανικά, γαλήνια ... σίγουρα θα είμαι συχνή στις επισκέψεις μου!!!! Φιλάκια πολλά και σίγουρα όλα θα πάνε όλα καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξέχασα να σου ευχηθώ * χρόνια πολλά * με υγεία και πολύ ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xρόνια πολλα οτι καλύτερο!!! Συγχαρητηρια , πολύ καλό νεο, με το καλο η μπεμπουλα σας, σου ευχομαι μια υπεροχη και καλή εγκυμοσύνη να έχεις!!!!!
      Φιλακια πολλα!!!!!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και από εμένα για την γιορτή και τα γενέθλιά σου αν και λίγο καθυστερημένα...με το καλό να κρατήσεις το μωράκι σου στην αγκαλιά!!
    Σε ευχαριστώ πολύ επίσης για το βραβείο που μου έδωσες επειδή το έχω ξαναπαραλάβει θα προσθέσω εκεί και το δικό σου όνομα.
    Όσο για τις προτάσεις που μου ζήτησες δεν σε ξέχασα, πολύ σύντομα θα κάνω την ανάρτηση.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...