Παρασκευή, 28 Δεκεμβρίου 2012

Δώρα για τη μαμά και την πεθερά μου!

Ετοίμασα και δυο δωράκια για τη μαμά και την πεθερά μου μιας και γιορτάζουν αυτές τις μέρες ο μπαμπάς και ο πεθερός μου.

Για την πεθερά μου έκανα αυτή τη σύνθεση. Τύλιξα ένα στεφάνι με δίχτυ χρυσό που έβαζα παλιότερα στο δέντρο μου, κόλλησα κουκουνάρια, μπαλίτσες και ένα λουλουδάκι. Έβαλα και ένα κερί στη μέση και τα κόλλησα όλα σε μια βάση που είχα από μια τούρτα. Μπορώ να πω ότι βγήκε ωραίο!




Και το στεφανάκι αυτό είναι για τη μαμά μου!




5 σχόλια:

  1. παρα πολυ όμορφα και τα 2!! χρονια πολλα και καλη χρονια ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!! Είμαι σίγουρη πως θα τα χαρούν τα δωράκια σου οι παραλήπτες τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα δωράκια και τα δύο! Μπράβο!!! θα ευχαριστηθούν πολύ με αυτά τα χειροποίητα δωράκια η μαμά και η πεθερά σου! Να χαίρεσαι τον μπαμπά σου και τον πεθερό σου ! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!!!
    ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ¸☆´.•´
    .•´✶`*.
    *.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★ Ձ๏13
    ¸✶.•´¸.•*´✶
    ☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
    ╱◥◣
    │∩ │◥███◣ ╱◥███◣
    ╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
    │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
    ๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
    ۩๑ Feliz Año Nuevo 2013!﹗๑۩
    Frohe Weihnachten und Happy New Year
    عيد ميلاد سعيد وسنة جديدة سعيدة
    Bon Natali je bon annu
    Veselé Vánoce a Šťastný Nový Rok
    聖誕快樂,新年快樂
    Sretan Božić i Nova godina
    기쁜 성탄과 새해 복 많이 받으세요
    Joyeux Noël et Bonne Année
    Buon Natale e Felice Anno Nuovo
    God Jul og Godt Nyttår
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku
    Feliz Natal e Feliz Ano Novo
    God Jul och Gott Nytt År
    میری کرسمس اور نیا سال مبارک ہو

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...