Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012

Να μαι κι εγώ!

Τι κάνετε; Χάθηκα τελευταία. Πάει ένας μήνας από την τελευταία ανάρτηση. Μέσα σε αυτόν το μήνα μετακόμισα στην Κέρκυρα γιατί με κάλεσαν αναπληρώτρια δασκάλα! Γνώριμο νησί γιατί ήμουν και πρόπερσι εκεί.  Πολλή η κούραση γιατί σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο φεύγω σπιτάκι μου στον αντρούλη μου. Χωριστά για άλλη μια χρονιά κλαψ κλαψ... Αφού έχουμε δουλειά να μην μιλάμε καθόλου... Είμαι σε ολιγοθέσιο σχολείο και το διάβασμα είναι πολύ! Έχω τρεις τάξεις μαζί!Τρέχοντας πάω μέσα στην τάξη! 

Πάμε στα δικά μας τώρα!
 Μέσα σε αυτό το μήνα στόλισα και το δεντράκι μου, έκανα και διάφορα πραγματάκια όταν πήγαινα σπίτι μου! Θα σας τα δείξω σιγά σιγά!

Σας αφήνω με μερικές φωτογραφίες από τις πρώτες μου μέρες στο νησί!









Τα ξαναλέμε σύντομα!
Φιλιά!!!

2 σχόλια:

  1. Καλή διαμονή στο υπέροχο νησί και υπομονή για όσο θα είσαι μακρυά από τον αντρούλι σου. Να είσαι πάντα καλά! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη καλώς σε βρήκα!!!!!!!!!!!πόσα χρόνια πίσω με γύρισες με την όμορφη Κέρκυρα???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...