Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012

Decoupage σε τενεκέδες!

Αποφασίσαμε με τον Κυριάκο να κάνουμε το δικό  μας μποστανάκι στο σπίτι μας! Επειδή όμως δεν έχουμε κάποιο χώρο για να φυτέψουμε, βρήκαμε παλιούς σκουριασμένους τενεκέδες και θα φυτέψουμε εκεί τα φυτά μας! Δεν υπήρχε, όμως, περίπτωση να τους άφηνα έτσι όπως ήταν! Δυστυχώς ξέχασα να βγάλω φωτογραφίες όπως ήταν στην αρχή! Λοιπόν! Αρχικά έβαψα ένα χέρι τους τενεκέδες και έναν κουβά (που είχε πλαστικό χρώμα κάποτε) με άσπρο πλαστικό χρώμα που είχε περισσέψει από το βάψιμο του σπιτιού μας! Τα άφησα να στεγνώσουν καλά! Έπειτα έκανα decoupage με χαρτοπετσέτες! Έχουμε και λέμε! Επειδή η κόλλα για decoupage είναι λιγάκι ακριβή και εγώ ήθελα αρκετή ποσότητα, χρησιμοποίησα ατλακόλ. Πέρασα ατλακόλ (χωρίς να την αραιώσω) πάνω στα δοχεία μου. Πριν στεγνώσει τοποθέτησα από πάνω το φύλλο της χαρτοπετσέτας που έχει το σχέδιο (τα δύο λευκά φύλλα της χαρτοπετσέτας τα έβγαλα) και το πάτησα απαλά για να κολλήσει. Πάνω από τη χαρτοπετσέτα πέρασα αραιωμένη αυτή τη φορά ατλακόλ με νερό. Όταν στέγνωσε καλά το ξαναπέρασα άλλο ένα χέρι αραιωμένη ατλακόλ! Ελπίζω να καταλάβατε!!!

Στα δοχεία ανοίξαμε τρύπες στον πάτο για να μπορούν να φεύγουν τα νερά όταν θα ποτίζουμε!








Αυτή είναι μία ταΐστρα που είχε ο πεθερός μου για τα πρόβατα και δεν την ήθελε πια! Εκεί θα φυτέψουμε φράουλες! 





Το αριστερό δοχείο το έβαψα με πλαστικό χρώμα δύο χέρια γιατί δεν του έκανα decoupage. Μου άρεσε που έχει τρύπες και θα το αφήσω έτσι!



Σε επόμενη ανάρτηση θα σας τα δείξω όταν θα τα φυτέψουμε!
Πώς σας φαίνονται;

Πολλά φιλιά!!!

7 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα! Υπέροχη μεταμόρφωση!Τα σχέδια που έχεις επιλέξει είναι πολύ χαριτωμένα και ανοιξιάτικα!!! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι πραγματικά πολύ όμορφα .Πολύ καλή ιδέα , και φαντάσου να βάλεις και τα λουλουδάκια ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μου άρεσε η ιδέα σου για τους τενεκέδες. Μ'αρέσει κι εμένα πολύ η τεχνική decoupage. Μάλιστα έχω φτιάξει κι εγώ για το σπίτι μου ολόκληρο πίνακα μ'αυτόν τον τρόπο.
    Επί του θέματος, έχω μια ερωτησούλα. Αν βραχεί η εξωτερική επιφάνεια υποθέτω πως δεν παθαίνει κάτι ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Η αλήθεια ειναι οτι δεν αντεξαν πανω απο ενα καλοκαιρι, αρχισαν να ξεφλουδιζουν μετα κ κάποια χρωματα ξεθωριασαν. Μόνο την ταιστρα την εχω ακομα και ειναι σε πολυ καλη κατασταση. Εχω φυτεψει φραουλιες και ειναι πολυ ωραια!

      Διαγραφή
  5. Αφού έγινε το ντεκουπάζ τους περάσατε με βερνίκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...