Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012

Η μπομπονιέρα του γάμου μου!

'Ήθελα στο γάμο μου να κάνω χειροποίητα όσα περισσότερα πράγματα μπορούσα! Έτσι λοιπόν έκανα και τις μπομπονιέρες! Αφού είδα ένα σωρό σχέδια κατέληξα επιτέλους! Επειδή ο αριθμός ήταν μεγάλος (πολύ μεγάλος!) διάλεξα ένα εύκολο σχέδιο! Δεν είχαν όλες το ίδιο χρώμα! Τα χρώματα του γάμου ήταν λιλά και λευκό! Λοιπόν! Γάζα λιλά και λευκή, κορδόνι λιλά και ασημί, κουφέτα με γεύσεις!

Ήρθαν οι εθελόντριες σπίτι και σε δύο απογεύματα τις είχαμε έτοιμες! Τα κορδόνια τα είχα κόψει μήνες πριν και τα είχα κάψει στις άκρες για να μην ξεφτίζουν! Πέρσι δούλευα στην Κέρκυρα και τα κουβαλούσα στις βαλίτσες στα καράβια πέρα-δόθε! 

Εργασία και χαρά...!


Το μαγαζί από όπου πήρα τα υλικά μπορούσε να μου δώσει τα καλάθια τρεις μέρες πριν το γάμο, έτσι ο μπαμπάς μου έφτιαξε πρόχειρα τελάρα για να τις βάλουμε μέχρι να πάρουμε τα καλάθια!


Σύνολο ήταν 11 τελάρα!






Στα καλάθια βάλαμε μπερδεμένα τα χρώματα!

Σε επόμενες αναρτήσεις θα σας δείξω κι άλλες λεπτομέρειες του γάμου!

Πολλά φιλιά!







5 σχόλια:

  1. Ελένη, χρόνια πολλά και για τη γιορτή και για τα γενέθλιά σου. Οι μπουμπουνιέρες του γάμου σου πολύ όμορφες. Να ζείτε ευτυχισμένοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη μου καλώς σε βρίσκουμε!
    Σε ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τις ευχές σου!
    Για τι να σου πρωτοευχηθώ??
    Γάμος, γιορτή, γενέθλια, όλες οι χαρές να σου έρχονται μαζεμένες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαιρομαι που με βρηκες,πολυ ομορφα τα οσα κανεις,θα μιλαμε απο δω και περα ελπιζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Ελένη! Τι ωραίες μπομπονιέρες! Πέρνα κι από μένα αν θέλεις, έχω κάτι για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελένη μου τι όμορφες που έγιναν! Καλά το λιλά είναι το αγαπημένο μου, αλλά τα καταφέρατε πολύ καλά. Θα τρελαινόμουν να μαζευόμασταν όλο φίλες και να φτιάχναμε μπομπονιέρες για γάμο, σκέτο κους κους και γέλια και χαρά! Τι ωραία! Μπράβο σας κορίτσια!
    Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου και βέβαια τις ανταποδίδω, γιατί είχες κι εσύ γενέθλια!
    Χρόνια πολλά πάντα με υγεία και καλοπέραση!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...