Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012

Πασχαλινή Διακόσμηση!

Ευτυχώς πρόλαβα και σας δείχνω την πασχαλινή μου διακόσμηση πριν περάσει το Πάσχα! Χτες έβαλα internet στο σπίτι μου και τώρα μπορώ να σας δείχνω πιο συχνά διάφορα πραγματάκια! Μέχρι τώρα έμπαινα με το internet από το σπίτι της μαμάς μου ή από το προσωρινό μου σπίτι στην πόλη που δουλεύω φέτος. Ας ξεκινήσω με την διακόσμηση και θα ακολουθήσει ανάρτηση με τα αυγά που έβαψα, τα κουλουράκια και τα τσουρέκια!




















Δάφνη από την εκκλησία την Κυριακή των Βαΐων!




Ένα καλαθάκι που έκανα εγώ!


Και δύο καλαθάκια και μια καρτούλα που έκαναν τα ανήψια μου στο σχολείο!


Να και οι δικές μας φακές όπως μας έδειξαν η Κατερίνα και η Λαμπρινή!



Και σύμφωνα με τη γιαγιά μου Πάσχα χωρίς σταφίδες και στραγάλια δεν γίνεται!


Καλά να περνάτε! Θα τα πούμε αύριο! Θα σας δείξω τι έκανα σήμερα!




1 σχόλιο:

  1. Μπράβο για τη διακόσμηση...το ευχαριστήθηκες και εσύ σαν εμένα και γέμισες κάθε γωνιά με χαριτωμένα αυγουλάκια και λαγούδια!Τις φακές τις έκανες τέλειες...άντε καλά ανθίσματα!! Πολλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...