Σάββατο, 17 Μαρτίου 2012

Παιχνιδάκι!

Καλησπέρα σας! 
Ήρθε και η σειρά μου να παίξω το παιχνιδάκι που κυκλοφορεί αφού με κάλεσε η Νάντια! Ευχαριστώ Νάντια μου!

Αρχίζω λοιπόν!

1. Αγαπημένη ώρα ημέρας.
Δεν έχω κάποια αγαπημένη ώρα. Ανάλογα με τα κέφια!

2. Αγαπημένη ανάμνηση.
Η μέρα του γάμου μου! 'Ηταν πολύ όμορφα!

3. Αγαπημένη χρονιά και γιατί.
Το 2006, γιατί  από τότε είμαστε μαζί με τον αντρούλη μου και τότε πέρασα και στο πανεπιστήμιο!

4. Αγαπημένη γεύση.
Οτιδήποτε γλυκό!

5. Αγαπημένη συνήθεια.
 Να πηγαίνω βόλτες!

6. Αγαπημένο άρωμα.
Burberry London

7. Αγαπημένο όνομα.
Πολλά μου αρέσουν. Ένα από αυτά είναι το Νεφέλη!

8. Αγαπημένη πόλη.
Τα Γιάννενα! Σπούδασα εκεί και έχω πολύ ωραίες αναμνήσεις!

9. Αγαπημένη φωτό.



















10. Αγαπημένη φράση.
Δεν μπορώ!

Αυτά από μένα! Τα ξαναλέμε σύντομα!

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ελένη!
    Είστε δυο κουκλιά, να ζήσετε και να είστε ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ Νάντια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...