Κυριακή, 11 Μαρτίου 2012

Η πρώτη μου ανάρτηση!

Να λοιπόν που κάνω την πρώτη μου ανάρτηση! Θα σας δείξω ένα στεφανάκι που έκανα με την ελπίδα να έρθει η άνοιξη! Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι: στεφάνι από φελιζόλ, καρό κορδέλα, υφασμάτινα λουλούδια από ένα μπουκέτο της γιαγιάς μου που το μάδησα πριν το πετάξει, κομμάτια από πράσινη οργάντζα και άσπρο δίχτυ. Όλα τα στερέωσα με καρφίτσες για να μπορέσω να ξαναχρησιμοποιήσω τα υλικά όταν βαρεθώ το στεφάνι!  




Το στεφάνι το έχω κρεμάσει στην είσοδο του σπιτιού μου! Έκανα και μια λουλουδένια μπάλα από φελιζόλ. Τα λουλουδάκια τα κόλλησα με σιλικόνη.  Αρχικά την κρέμασα κάτω από το στεφάνι.



Όμως δε μου άρεσε γιατί το χρώμα των λουλουδιών της μπάλας είναι πιο αχνό από αυτό του στεφανιού  κι έτσι την κρέμασα  από το φανάρι.

Αυτά για αρχή! Τα λέμε!

6 σχόλια:

  1. Είμαι η πρώτη; Μακάρι να είμαι και γουρλού! Ελένη μου καλορίζικο το σπιτικό σου! Εύχομαι να συνεχίσεις με πολύ μεράκι να φτιάχνεις όμορφες κατασκευές!
    Εξαιρετικό το στεφανάκι σου! Περιμένουμε κι άλλα τέτοια!
    Καλή εβδομάδα!
    (ευχαριστώ και για το σχόλιό σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η πρώτη είσαι! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Σίγουρα θα είσαι γουρλού γιατί θυμάμαι σε μια ανάρτησή σου είχες αναφέρει ότι ο αδερφός σου είχε κάποια σχέση με το Μέτσοβο. Εγώ είμαι από εκεί! Οπότε τυχαίο; Δεν νομίζω!

      Διαγραφή
    2. Άντε βρε Ελένη! Ο αδερφός μου είναι ιερέας, όχι στα Μέτσοβο, στο Βοτονόσι, παντρεμένος με κοπέλα από το Μέτσοβο, Χαρίκλεια το όνομά της, σίγουρα την ξέρεις! Μήπως γνωριζόμαστε κιόλας; Ποιος ξέρει! Θα τα λέμε πάντως, καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    3. Τους ξέρω και τους δυο αλλά όχι προσωπικά! Μικρός που είναι ο κόσμος!

      Διαγραφή
  2. Ηρθες σαν την Ανοιξη και σου εύχομαι Καλοστέριωτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελένη μου, έλα για παιχνιδάκι από το blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...